تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا کادنزا

یکی از محصولات لوکس کمپانی موتورز که در سال 2010 تولید شده خودرو قدرتمند کیا کادنزا می باشد. نقش مایعات و روان کارهای مرغوب از اهمیت خاصی برخوردار است. توصیه کمپانی سازنده این خودرو برای افزایش کار ایی راندمان گیربکس خودرو بررسی منظم وتعویض روغن گیربکس اتوماتیک کیا کادنزا امری ضروری می باشد.

نکته: به هیچ عنوان زمانی که خودرو در حال حرکت است یا قبل توقف کامل دنده را از حالت D به حلت N یا  P قرار ندهید. زیرا باعث فشار زیادی به گیربکس اتوماتیک وارد می شود.

تعمیر و فروش گیربکس اتوماتیک کیا کادنزا

کیا کادنزا برای انتقال نیرو به چرخ های جلو از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک استفاده میکند. این خودرو به دلیل داشتن طراحی زیبا، آپشن های منحصر به فرد، تجهیزات ایمنی، قدرت بالای موتور، عملکرد سریع، شتاب بالا و کم مصرف بودن با توجه به وزنش یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین خودرو های کمپانی کیا موتورز محسوب میشود.

برخی از رایج ترین مشکلات گیربکس اتوماتیک کادنزا شامل موارد ذیل است:

  • زوزه کشیدن گیربکس اتوماتیک
  • گیر کردن دنده در حالت پارک
  • خلاص شدن گیربکس های اتوماتیک
  • تأخیر در عملکرد گیربکس
  • داشتن مکث در حین تعویض دنده
  • بوی سوختگی ناشی از سوختن روغن

هزینه تعمیر گیربکس کیا کادنزا

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا کادنزا نیازمند بررسی های اصولی و تخصصی است. هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک نیازمند بررسی میباشد نکته قابل توجه در تعمیر گیربکس اتوماتیک این است که متاسفانه بسیاری از همکاران این کار را همانند مکانیکی ساده تلقی میکنند و توجه به تخصصی و پیچیده بودن تعمیرات این قطعه نمیکنند و سعی میکنن با آزمون و خطا خودرو مراجعه کننده را تعمیر کنند اما در

اکثر مواقع در این کار موفق نبوده و صاحب خودرو مجدد برای تعمیر به تعمیر گاه مراجعه میکند. پیشنهاد ما به صاحبان خودرو اتوماتیک این است که به محض احساس مشکل در بخش گیربکس حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

دلایل مختلفی برای انتخاب یک تعمیرگاه خوب وجود دارد. یک تعمیرگاه خوب باید از تجهیزات بروز مجهز باشد تا در هنگام تعمیر از لحاظ امکانات هیچ گوه کم و کسری نداشته تا بتواند کار تعمیر را به شکل عالی به پایان برساند.

شاید به دید شما تعمیر گیربکس کار آسانی به نظر آید اما اینطور نیست داشتن دانش بلا و تجربه کافی لازمه یک تعمیر کار است زیرا باید قطعه معیوب گیربکس خودرو را تشخیص و از میان قطعات به هم پیوسته گیربکس جدا  و تعمیر کند که این فرایند نیلزمند دقت بالا و زمان کافی است.

تعمیر  گیربکس کیا کادنزا با 12 ماه گارانتی

پیدا کردن تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک کیا کادنزا که به جای تعویض قطعات سعی در تعمیر آنها عیب یابی رایگان به همراه ۱۲ ماه گارانتی داشته باشد، تأثیر زیادی در هزینه تعمیر خودرو خواهد داشت. نا گفته نماند تعمیر قطعه اورجینال خودرو بسیار بهتر از خرید قطعه بی کیفیت و قلابی است.

به چند نمونه از توصیه های مهندسین تعمیرگاه گیربکس تاپ راجع به نگهداری گیربکس اتوماتیک کیا کادنزا توجه کنید:

  1. تعویض روغن گیربکس کیا کادنزا را در فواصل زمانی تعیین شده توسط کمپانی انجام دهید.
  2. از استفاده کرن روغن های نامرغوب جدا خودداری کنید و از روغن های متناسب خودرو خود را مصرف کنید.
  3. سرویس های دوره ای در فواصل منظم و حداقل سالی یک بار برای اطلاع از وضعیت گیربکس خودروی خود لازم و ضروری است مانند: نشتی روغن و یا کم شدن سطح روغن و همچنین رنگ و بوی آن بررسی کرده تا از برور خسارت جلوگیری شود.
  4. فشار زیاد به پدال گاز موجب فشار به گیربکس اتوماتیک کیا کادنزا می شود و فشار نامنظم به پدال گاز به گیربکس ضربه زده و طول عمر کارکرد گیربکس را پایین می آورد.
  5. توصیه میشود هرگز موتورشویی نکنید.زیرا سنسورهای این خودرو بسیار حساس اند.
  6. در خودروهای دنده اتوماتیک مانند کیا کادنزا، به علائمی مثل تقه زدن گیربکس های اتوماتیک، زوزه کشیدن گیربکس، گاز هرز خوردن و… توجه کنید و هرگونه تغییر در صدا و عمل کرد غیر عادی را جدی بگیرید و سریعا به تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید.