تعمیر گیربکس اتوماتیک 206

خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک بسیار پیچیده تر از خودروهای دستی هستند. این امر موجب شده تا رانندگان نسبت به نگهداری و سرویس آن دقت بیشتری داشته باشند. گیربکس اتوماتیک 206 از نوعAL4 است که جعبه دنده این مدل از سایر گیربکس ها کارایی مفیدی دارد و اتواع گیربکسهای متوسط بشمار می آید.

مهمترین خدمت در مجموعه ها و مراکز معتبر تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک ماشینهای داخلی و خارجی می باشد. لازم به ذکر است که بدانید گیربکس ها بعد از مدتی کارکردن به چکاب کامل احتیاج دارند. تعمیرگاه های معتبر و تخصصی گیربکس اتومات باید از تجهیزات بروز و تعمیرکاران حرفهای و ماهر استفاده کند تا کیفیت تعمیر بالا برود. همه خدمات در این مراکز بعد از نصب و یا تعمیر پس از تست توسط خود مشتری به آنها تحویل داده می شود.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 206

یکی از فرآیند های اصلی تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۶، تشخیص ایراد اصلی آن است. تعمیر گاه گیربکس تاپ در اولین قدم ایراد گیربکس خودرو را مشخص میکند و پس از ارزیابی های مورد نیاز ایراد اصلی  هزینه تعمیر را به شما میگویند.

تعیین قیمت تعمیر و دستمزد تعمیرات گیربکس اتوماتیک ابتدا باید توسط دستگاههای مجهز تست شود. پس میزان هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 206 کاملا بستگی به نوع ایراد خوردرو شما دارد .

تعمیر گیربکس اتوماتیک 206 تیپ 6

گیربکس اتوماتیک 206 تیپ 6 نیز مانند سایر اجزای خودرو نیاز به بازدیدهای دوره‌ای دارد. توصیه کمپانی سازنده خودرو برای سرویس های دوره ای، باید به کارکرد کیلومتر خودرو توجه کرد. تعویض روغن، فیلتر و سرویس‌‌های دوره‌‌ای گیربکس اتوماتیک به موقع، رانندگی اصولی و آگاهی عملکرد گیربکس، نقش مهمی درکارکرد طولانی مدت گیربکس دارد.

مدت توصیه شده برای سرویس های دوره ای و تعویض روغن گیربکس اتوماتیک بین 30000کیلومتر تا 50000 کیلومتر است. ولی نکته مهم تعیین زمان سرویس و تعویض روغن کاملا به شرایط رانندگی و محیط استفاده خودرو بستگی دارد و میتواند این زمان کوتاه تر هم باشد. برای مثال خودرویی که در ترافیکهای سنگین مانند تهران استفاده می شود موجب بالا رفتن دمای روغن شده و سطح روغن سریع پایین میرود، پس زمان سرویس دوره ای بستگی به نحوه استفاده دارد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک206 با گارانتی 12 ماهه

تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو مخصوصا گیربکس اتوماتیک پژو 206 با گارانتی 12 ماهه در همه مراکز معتبر و نمایندگی ها ارائه میشود. گارانتی بی قید وشرط، مشاور رایگان، عیب یابی رایگان و سرویسهای دوره ای در محدوده زمان گارانتی از خدمات این مراکز است. تعمیر گیربکس اتو ماتیک هزینه های بالایی دارد و داشتن گارانتی برای این نوع خودرو ها امری ضروری است.

علت تقه زدن گیربکس اتوماتیک 206

گیربکس اتوماتیک بخشهای مختلفی دارد که هر بخش از آن کارکرد منحصر به فرد دارد. گیربکس اتوماتیک هم مانند سیستم های هیدرولیکی دیگر امکان خراب شدن را دارد و گاهی اوقات سیستم خنک کننده درست کار نمیکند.

بعضا روغن گیربکس آلوده و سطح آن پایین میرود. فیلتر گیربکس هم نیاز به تعویض داردو قطعات گیربکس ممکن است دچار خوردگی و یا شکسگی شده باشد. نکته مهم راجع به گیربکس باید به جعبه دنده اتوماتیک اشاره کرد، گرما دشمن اصلی این بخش بحساب می آید. در ادامه به عوامل تقه زدن گیربکس اشاره کرده ایم.

  • عملکرد بد شیر رادیاتور
  • آلوده شدن روغن گیربکس
  • خرابی شیرهای الکترونیکی و سوپاپ ها
  • رانندگی نادرست
  • اتصالات داخلی گیربکس

در اکثر خودروهای دنده اتوماتیک چراغ مخصوص در بین چراغهای جلو تعبیه شده تا عملکرد گیربکس را نشان دهد. زمانی که گیربکس ماشین دچار مشل شد، چراغ هشدار دهنده روشن میشود و شما را از وجود مشکل مطلع میسازد. خطاها و هشدارها را جدی بگیرید و در اولین فرصت ممکن به تعمیر گاه معتبر مراجعه کرده و از خسارتهای بیشتر جلوگیری کنید.

قیمت گیربکس اتوماتیک 206 تیپ6

خرید و فروش و تعمیر گیربکس اتوماتیک نیازمند آگاهی بالایی است. گیربکسها در مدلهای مختلفی به بازار عرضه شده اند. برند و فروشگاههای وجود دارند که گیربکس به فروش میرسانند. داشتن اطلاعات کافی از گیربکس و شناخت این قطعه در انتخاب صحیح برای خرید کمک زیادی خواهد کرد و باعث می شود بهتر تصمیم بگیرید تا یک گیربکس با کیفیت و اصل را از گیربکس قلابی و متفرقه تشخیص دهید. شما میتوانید ارز هر جای گیربکس تهیه کنید، ولی این احتمال هم وجود دارد که به سادگی سر شما کلاه برود. وجود تعمیرگاههای غیر مجاز و فروشندگان قطعات  غیر مجاز متعدد در بزار دلیل این امر در بازر گشته است.و بازار تقلب به دلیل پرسود بودن این کسب کار رونق یافته است.