وظیفه گیربکس bmw 330i انتقال قدرت موتور به چرخ ها است که سیستمی بسیار پیچده و حساس است و اگر دچار نقص شود خودرو از حرکت باز خواهد ایستاد. رسیدگی و تعمیر گیربکس bmw 330i امری ضروری تلقی می شود.

گیربکس اتوماتیک مانند گیربکس های دستی عمل نمی کند و کار آن به طور الکترونیکی انجام می شود. سرویس به موقع، رانندگی درست و تعمیر به موقع در هنگام خرابی در الویت صاحبان خودرو اتوماتیک باید باشد.

فروش و تعمیر گیربکس bmw 330i

bmw 330i یک خودرو تمام اتوماتیک لوکس است و اگر در نگهداری آن دقت کنید، مشکلی برایش پیش نمی آید اما ممکن است به دلایل مختلف، گیربکس هر خودرویی با مشکل مواجه شده و نیاز به عیب یابی و تعمیر گیربکس اتوماتیک و یا تعویض پیدا کند.

تست جاده ای یکی از روش های معتبر برای تشخیص معایب گیربکس اتوماتیک است. نکاتی که راننده در حین رانندگی به آن پی می برد هم می تواند در عیب یابی کمک فراوانی بدهد. تست جاده ای باید توسط تعمیرکار متخصص انجام پذیرد.

چراغ چشمک زن و صدای بوق نشانه چیست؟

  • ممکن است شیربرقی دچار نقص باشد
  • ممکن است زمان تعویض روغن فرا رسیده باشد
  • ممکن است فشار روغن کمتر و یا بیش از اندازه باشد

وقتی پدال به شکل نامعقول فشار داده شود دستور نادرستی به گیربکس ارسال و باعث بهم ریخته شدن نظم کارکرد گیربکس می شود و در نتیجه الارم گیربکس به شما هشدار خواهد داد.                                               

مواردی از سری بی ام و 330i نیز وجود دارند که به 300000 مایل هم عمر می کنند. هیچ کدام از این موارد دلیلی نمی شوند که شما سرویس دروه ای بخش های مختلف بی ام و 330i خصوصا گیربکس به کار رفته در خودرو را نادیده بگیرید. برای سرویس دوره ای گیربکس می توانید به تعمیرگاه گیربکس تاپ مراجعه کنید.

هزینه تعمیرگیربکس bmw 330i

فروش و تعمیر گیربکس bmw 330i

تعمیر و فرو‌ش انواع گیربکس‌های اتوماتیک سری بی ام و 330i و انواع خودرو‌های خارجی به صورت نو و یا استوک همراه با گارانتی و فروش روغن گیربکس اتوماتیک از انواع برندهای معتبر قایل تهیه و یا تعمیر است.

بسیاری از خودروهای اسپورت مانند بی ام و M5 در واقع بسیار سنگین هستند اما موتور به کار رفته در سری بی ام و 330i نسبت به مدل قبلی بسیار سبک تر است. اگر راهی وجود داشته باشد که بی ام و به اصل خود وفادار بماند، طراحی داخلی آن همچنان درجه یک است.

هزینه تعمیر گیربکس bmw 330i

هزینه تعمیر گیربکس bmw 330i در واقع بستگی به اندازه خسارت و مشکل گیربکس خودروی شما دارد.  هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک بی ام و 330i نیازمند بررسی دقیق با دستگاه های به روز است. نکته قابل توجه در تعمیر گیربکس اتوماتیک این است که متاسفانه بسیاری از تعمیرکاران تازه کار این کار را همانند مکانیکی ساده می دانند و توجه به تخصصی و پیچیده بودن تعمیرات این قطعه نمی کنند و با آزمون و خطا خودرو مراجعه کننده را تعمیر می کنند. پیشنهاد ما به صاحبان خودرو اتوماتیک این است که به محض احساس مشکل در بخش گیربکس حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

توجه: توصیه تعمیرکاران متخصص به صاحبان این خودرو این است که هرگز در زمان حرکت و قبل از ایست کامل جعبه دنده را از حالت D به حالت Pیا N  قرار ندهید چرا که باعث فشار به گیربکس و سبب خرابی خواهد شد.

تعویض روغن گیربکس بی ام و 330i یک ایراد نیست. اما اگر به موقع برای تعویض روغن اقدام نکنیم باعث بروز مشکلات پر هزینه ای برای خودرو خواهد شد. هزینه تعمیر گیربکس بی ام و برای تعویض روغن گیربکس نسبت به هزینه تعمیر بسیار اندک است.

مشکلاتی که ممکن است بی ام و 330i با آنها مواجه شود:

  • زوزه کشیدن گیربکس های اتوماتیک بی ام و 330i
  • گیر کردن دنده در حالت پارک بی ام و 330i
  • لرزش خودرو هنگام حرکت بی ام و 330i
  • گاز هرز خوردن گیربکس های اتوماتیک بی ام و 330i
  • تقه زدن گیربکس های اتوماتیک بی ام و 330i
  • روشن شدن چراغ چک موتور بی ام و 330i
  • سر و صدا در حالت خلاص بی ام و 330i
  • نشتی روغن گیربکس بی ام و 330i
  • تعویض خود به خود دنده ها بی ام و 330i
  • احساس لرزش در جعبه دنده بی ام و 330i