تعمیر گیربکس بی ام و X1 شامل چند مرحله ضروری است. این فرآیند با یک تشخیص کامل برای شناسایی مشکل خاص آغاز می شود. پس از تشخیص، گیربکس با دقت از خودرو جدا شده و اجزای مختلف آن مانند میل محرک، خطوط انتقال مایعات، اتصالات الکتریکی و پیچ و مهره های نصب را جدا می کند.

مشخصات فنی بی ام و X1

مشخصات فنی بی ام و X1

  • حجم موتور معادل ۱۹۹۸ سی‌سی و قدرت ۲۲۸ اسب بخار و ۵۰۰۰ دور در دقیقه است.
  • حداکثر گشتاور مدل X1 برابر با 350 نیوتون متر است.
  • حداکثر سرعت بی ام و X1 مدل 2017، 235 کیلومتر بر ساعت است.
  • در 6٫5 ثانیه ‌به سرعت 100 کیلومتر می رسد.

هزینه تعمیر گیربکس بی ام و X1

هزینه تعمیر این گیربکس جزو سوالاتی است که رانندگان این خودرو به طور متداول از ما می پرسند که باید بگوییم تعمیر گیربکس بی ام و X1 نیازمند بررسی می باشد و نکته قابل توجه در تعمیر گیربکس اتوماتیک این است که متاسفانه بسیاری از تعمیرکاران تازه کار این کار را همانند مکانیکی ساده می دانند و توجه به تخصصی و پیچیده بودن تعمیرات این قطعه نکرده و سعی می کنند با آزمون و خطا خودرو مراجعه کننده را تعمیر کنند.

پیشنهاد ما به صاحبان خودرو اتوماتیک این است که به محض احساس مشکل در بخش گیربکس حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

تعمیرگاه مناسب برای تعمیر گیربکس بی ام و X1

تعمیرگاه مناسب برای تعمیر گیربکس بی ام و X1

تعمیر گیربکس بی ام و X1 یکی از سخت‌ترین و شاید پرزحمت‌ترین تعمیرات مربوط به خودروهای بی ام و در جهان به شمار می‌رود که در ایران این سختی چندین برابر می‌شود. از گذشته تا به امروز مراکز متعددی برای تعمیر انواع خودروهای خارجی در کنار خودروهای داخلی در ایران مشغول فعالیت هستند،  یکی از قدیمی ترین و قدرتمند ترین برند های اروپایی خودرو می توانیم به بی ام و اشاره کنیم که این برند نه تنها در ایران، بلکه در جهان بسیار محبوب است.

این خودرو توسط شرکت پرشیا وارد ایران شده است و خدمات تعمیر و … هم به عهده همین شرکت می باشد.

با توجه به حساس بودن گیربکس های اتوماتیک که سیستمی پیچیده دارند باید در صورت بروز مشکل برای گیربکس بی او و حتما به تعمیرگاهی که تجهیزات بروز و تعمیرکاران با تجربه و با دانش بالا دارند مراجعه کنید. تعمیرگاه مناسب برای تعمیر گیربکس اتوماتیک بی ام و X1 ضروری ترین کاریست که قبل از تعمیر باید به آن توجه داشته باشید. تعمیرگاه گیربکس تاپ با مجهزترین تجهیزات آماده خدمات رسانی است.

کلیه ی خدمات تخصصی گیربکس بی ام و X1 مانند صافکاری خودرو، تعمیرات موتور، تعمیر کامپیوتر و نقاشی خودرو مواردی است که تعمیرکاران در آن تخصص دارند. قابل ذکر است که تعمیرگاه های معتبر تمامی استانداردهای جهانی را دارا می باشند. تعمیرگاه هایی که به خودروهای لوکس مانند بی ام و خدمات ارائه می دهند، لازم است به گونه ای باشند که از فضای کافی، کادر حرفه ای و مشغول به کار، تجهیزات حرفه ای و دارای استانداردهای لازم برخوردار باشند.

تعمیر گیربکس اتوماتیک بی ام و X1 با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس اتوماتیک بی ام و X1 با 12 ماه گارانتی در تعمیرگاه ها و نمایندگی های رسمی و معتبر امکان پذیر است. خدمات ارائه شده پس از تعمیر گیربکس اتوماتیک تضمینی با مجرب ترین تکنسین ها در تعمیرگاه ها و نمایندگی های معتبر شامل موارد زیر می شود:

  • تعمیر و فروش گیربکس های اتوماتیک بی ام و X1 با12 ماه گارانتی
  • تعویض روغن گیربکس های اتوماتیک بی ام و X1
  • تعویض فیلتر گیربکس های اتوماتیک بی ام و X1
  • فروش انواع روغن گیربکس های اتوماتیک بی ام و X1

تعمیر گیربکس اتوماتیک بی ام و X1 با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس اتوماتیک بی ام و X1

راهنمایی های متخصصان تعمیر گیربکس راجع به نگهداری صحیح  و افزایش طول عمر گیربکس های اتوماتیک بی ام و X1:

  • به زمان بندی و کیلومتر معین شده توسط شرکت سازنده خودرو برای تعویض روغن گیربکس بی ام و X1 به موقع اقدام کنید.
  • از استفاده روغن های نامرغوب خودداری کنید. روغن متناسب خودرو خود را انتخاب کنید زیرا روغن های بی کیفیت باعث خسارت های سنگینی به گیربکس می شود.
  • حداقل سالی یک بار سرویس دوره ای انجام دهید و حتما سرویس های دوره ای توسط تعمیرکار متخصص انجام شود.
  • از وارد کردن فشار های زیاد و نامنظم جدا خودداری کنید. طرز کار با پدال ها ارتباط مستقیم با گیربکس دارد. فشارهای نا منظم باعث دادن دستور های اشتباه به دنده گیربکس و موجب به هم ریختگی نظم سیستم برقی می شود و در نتیجه به چرخ دنده خسارت وارد می کند.
  • از کشیدن بار، مانند یدک کشیدن جدا خودداری کنید. زیرا باعث فشار به گیربکس شده و روغن گیربکس اکسید می شود. در نتیجه به گیربکس خسارت می زند.
  • موتور شویی برای خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک توصیه نمی شود زیرا سیستم سنسورها و مدارهای الکترونیکی دارای حساسیت زیادی است. بنابراین هرگز موتور شویی نکنید.
  • برنامه کامپیوتر خودرو را هر 2 سال به روز رسانی کنید زیرا کمپانی خودرو سازی نرم افزار جدید گیربکس را ارائه می کند.
  • به علائمی مانند تقه زدن، زوزه کشیدن، گاز هرز خوردن و … در خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک مانند بی ام و X1 توجه زیادی کنید. زیرا این علائم نشانه های خرابی گیربکس اتوماتیک است. به محض احساس هر گونه سر و صدای غیر عادی سریعا به تعمیرگاه مجهز مراجعه و رفع اشکال کنید.
  • همه خطاهای مربوط به گیربکس اتوماتیک بی ام و X1 را جدی بگیرید و برای رفع اشکال به تعمیرگاه گیربکس بی ام و مراجعه کنید. رانندگی با گیربکس معیوب باعث به وجود آمدن خسارت زیاد و در نتیجه هزینه های بالا خواهد شد.