تعمیر گیربکس کیا موهاوی V8

کیا موهاوی که در آمریکای شمالی و چین با نام Kia Borrego به بازار عرضه می شود، یک خودروی کاربردی اسپرت (SUV) است که توسط کمپانی کیا کره جنوبی ساخته شده است. کیا موهاوی همرمان با عرضه در بازار های جهانی به بازار خودرو ایران نیز وارد شد، در ایران این خودرو را با نام کیا موهاوی می شناسند.

گیربکس از اصلی‌ترین و پیچیده ترین اجزای  خودرو می‌باشد. یک گیربکس سالم و خوب کیفیت راننده گی را بالا میبرد. دلیل اینکه به  خودرو کیا موهاوی گفته میشود این است که کیا موهاویی دارای گیربکس اتوماتیک 6 سیلندر و 8 سیلندر و جزء خودرو های شاسی بلند است.

گیربکس اتوماتیک به طور چشم گیری رانندگی را آسان کرده و به همین سبب طرفداران زیادی دارد خصوصا محبوبترین نوع گیربکس اتوماتیک گیربکس کیا موهاوی است. خودروهای دنده اتوماتیک کلاج ندارند و به جای آن از مبدل گشتاور استفاده شده و نوع انتقال نیرو به صورت هیدرولیکی می باشد.

گیربکس کیا موهاوی در کنار مزیت هایی که دارد بسیار حساس هم هست. چون از ساختار پیچیده ای برخوردار است و همین مساله باعث آسیب پذیر بودن این خودرو میشود.

از مهمترین مزیت های گیربکس کیا موهاوی به کیفیت و دوام بسیار بالای آن میتوان اشاره کرد. واکنش سریع، تعویض دنده نرم و طول عمر بالا از دیگر خصوصیات این خودرو به شمار می آیند.

کیفیت بالای این خودرو در مقایسه با سایر خودرو های دارای دنده اتوماتیک بسیار حائز اهمیت است و کمتر دچار خرابی و ایجاد مشکل می شود. اگر شما راننده عزیز در سرویس های دوره ای و تعویض روغن بموقع دقت داشته باشید این خودرو هیچ مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد و برای جلو گیری از فرسودگی قطعات گیربکس به علائم اخطار خودرو توجه کاغی داشته باشید که به افزایش طول عمر خودرو کمک خواهید کرد.

توجه نکردن به خطاهای خودرو و سرویس نکردن بموقع و همچنین استفاده نادرست از دنده باعث آسیبهای جدی به گیربکس میشود و شما باید خودرو را به تعمیرگاههای معتبر مثل گیربکس تاپ برای بررسی ببرید.

تعمیر گیربکس کیا موهاویV8 با 40000 هزار کیلومتر ضمانت

کیا موهاوی V8 توسط شرکت اطلس خودرو تنها نماینده رسمی کمپانی کیاموتورز در ایران به کشور وارد شد. این خودرو یکی از خودروهای شاسی بلند سایز بزرگ با توان و قدرت بالا از کمپانی کیاموتورز کره جنوبی طراحی شد سال تولید موهاوی 2009 است.

خدمات ارائه شده در تعمیرگاه های معتبر گیربکس اتوماتیک با مجرب ترین تکنسین ها شامل موارد زیر است:

  • تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا موهاوی V8 با 40000 کیلومتر ضمانت
  • تعویض روغن و فیلتر
  • فروش انواع روغن و فیلتر و قطعات
  • سرویس های دوره ای
  • کارواش خودرو پس از پایان کار

تعمیر گیربکس کیا موهاوی V8 با بروزترین تجهیزات

تعمیر گیربکس کیا یک بخش بسیار مهم در خودروها می باشد که وظیفه آن دریافت نیرو از موتور و انتقال آن به میل لنگ ها می باشد و با گرم شدن بیش از حد که دچار استهلاک میشود ممکن است گیربکس صدمه ببیند.

خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک نباید بدست هر تعمیرکاری سپرد، زیرا اگر مکانیک فوق دارای تخصص کافی نباشد ممکن است خسارتهای پر هزینه ای بوجود آورد پس این نوع خودرو رسیک پذیر نیست.

خوشبختانه در سطح کشور تعمیرگاههای مجهز و معتبر وجود دارد تا برای بررسی خودرو مراجعه کنید تا بررسی های لازم بر روی خودروهای خارجی با تجهیزات بروز و همچنین این بررسی ها توسط متخصصان حرفه ای انجام بپذیرد.

تعمیرات گیربکس اتوماتیک و اجرت تعمیر با توجه به عیبهای تایید شده و قطعات آسیب دیده معین میگردد.

بررسی شکل ظاهری گیربکس از لحاظ شماره سریال و مخدوش نبودن آن، داشتن گارانتی معتبر و نداشتن هیچگونه آثار دستکاری بر روی صفحه گیربکس از مهمترین شرایط گارانتی است که تاثیر زیادی بر قیمت تعمیر خواهد داشت.

هزینه رفع روغن ریزی گیربکس کیا موهاوی  با توجه به آسیبی که در گیربکس به وجود آمده و تغییر می ‌یابد. روغن ریزی میتواند دلایل متفاوتی داشته باشد. یکی ازعلتهای رایج این نقص فنی خرابی فشنگی دنده عقب است ویا عیب در نقطه اتصال پوسته گیربکس و پوسته کلاج و همچنین می توان به ترک خوردگی یا سوراخ شدن پوسته گیربکس اشاره داشت. تجهیزات بروز و پیشرفته نقش بسیار مهمی در عملکرد تعمیر و تعویض ایفا میکند از وجود تجهیزات لازم در تعمیرگاه خود آگاه شده و بعد خودرو را با خیال راحت به تعمیرگاه بسپارید.