تعمیر گیربکس اتوماتیک 207

در صورتی که گیربکس اتواتیک شما دارای یکی از مشکلات ذیل باشد جهت جلوگیری از خسارات بیشتر گیربکس شما نیاز فوری به تعمیر دارد.

  • تقه زدن و گاز هرز خوردن.
  • نداشتن قدرت در حرکت های سربالایی
  • ضربه شدید هنگام توقف
  • گیرکردن دنده هنگام حرکت
  • زوزه کشیدن
  • افت شتاب در سربالایی
  • گیر کردن در یک دنده
  • دیر عوض شدن دنده
  • بیش از حد گاز خوردن
  • روشن شدن آلارم گیربکس
  • روغن ریزی مربوط به گیربکس
  • اشتباه نشان دادن یا نمایش ندادن حالت دنده در پشت آمپر

از ایرادات رایچ گیربکس پژو مخصوصا گیربکس پژو 207 روشن شدن چراغ گیربکس در اول صبح است.

وقتی خودرو برای مدتی، تقریبا 9 ساعت خاموش میماند، بعد از روشن کردن زمانی که اقدام به تعویض دنده میکنید ضربه ای به گیربکس وارد میشود و چراغ آلارم گیربکس روشن شده و دیگر قادر به تعویض دنده نخواهید شد. خودرو سنگین میشود و در حالت منوال قار میگیرد. برای رفع موقت این اشکال کافیست خودرو را یک بار دیگر روشن و خاموش کنید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۷با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو 207 با گارانتی 12 ماهه در همه مراکز معتبر و نمایندگی ها ارائه میشود. گارانتی بی قید وشرط، مشاور رایگان، عیب یابی رایگان و سرویسهای دوره ای در محدوده زمان گارانتی از خدمات تعمیرگاه گیربکس تاپ است. تعمیر گیربکس اتوماتیک هزینه های بالایی دارد و داشتن گارانتی برای این نوع خودرو ها امری ضروری است.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ چون در تهیه قطعاتش با هیچ مشکلی مواجه نمیشویم تعمیر گیربکس اتوماتیک هزینه آنچنانی برای صاحبان این خودرو ندارد اما با توجه به تورم های روزانه دلار کم تاثیر نیست و باعث بلا رفتن تعمیر و یا تعویض این قطعه میشود. اما نگران این موضوع نباشید چون مراکز معتبر قطعات خاص خودرو از جمله گیربکس اتوماتیک را همراه گارانتی 12 ماهه ارائه میکنند و شما عزیزان میتوانید از گارانتی و خدمات آن بهره بگیرید.

مدت توصیه شده برای سرویس های دوره ای و تعویض روغن گیربکس اتوماتیک بین 30000 کیلومتر تا 50000 کیلومتر است. ولی نکته مهم تعیین زمان سرویس و تعویض روغن کاملا به شرایط رانندگی و محیط استفاده خودرو بستگی دارد و میتواند این زمان کوتاه تر هم باشد. برای مثال خودرویی که در ترافیکهای سنگین مانند تهران استفاده می شود موجب بالا رفتن دمای روغن شده و سطح روغن سریع پایین میرود، پس زمان سرویس دوره ای بستگی به نحوه استفاده دارد.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک207

یکی از متداول ترین سوالاتی که صاحبان خودرو 207 از ما میپرسند، هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک207 است. هزینه تعمیرات این نوع خودرو به عوامل و دلایل متفاوتی بستگی دارد وباید پس از بررسی خودرو به این سوال پاسخ داد. برای مشخص کردن مشکلات گیربکس باید گیربکس از ماشین پیاده شود و بعد از بررسی با دستگاههای بروز میزان خسارت و اجرت تعمیر محاسبه شود. سعی تعمیرکاران ماهر بر این است که قطعه را تا حد امکان تعمیر کنند مشکل را حل کنند و نیاز به تعویض نباشد.

علت روشن شدن چراغ هشدار دهنده گیربکس 207

یکی از گرانترین و پیچیده ترین بخش خودرو گیربکس می باشد. در صورت روشن شدن چراغ هشدار گیربکس بدون اتلاف وقت خودروتان را برای بررسی به تعمیرگاه ببرید تا توسط متخصصان گیربکس عیب یابی کنند. گیربکس اتوماتیک مجموعه پیچیده ای است که از بسیاری اجزای داخلی تشکیل شده. برای مثال: مجموعه دنده های سیاره ای، بسته های کلاج و غیره… . زمانی که یکی از این اجزا دچار نقص می شود سیستم عملکرد غیر عادی انجام میدهد در این حین خودرو این فرمان غیر معقول را تشخیص داده و فورا چراغ هشدار انتقال قدرت یعنی همان چراغ گیربکش روشن میشود.

علت تقه زدن گیربکس  اتوماتیک 207

پاره شدن و یا فرسوده شدن دسته موتور گیربکس باعث ضربه زدن و یا تقه زدن به گیربکس می شود . در واقع این ضربه هشدار و آگاهی دادن به وجود اشکال در گیربکس است. راننده لازم است این هشدار را جدی گرفته و خودرو را برای بررسی به تعمیرگاه متخصص نشان دهد.

همچنین زمانی که صدای تقه زدن گیربکس اتوماتیک یا ضربه زدن گیربکس اتوماتیک را احساس کردید، فورا برای عیب یابی به کارشناس و تعمیرکار ماهر مراجعه کنید تا بررسی لازم روی اتومبیل انجام پذیرد.

گاهی ممکن است صداهای آزار دهنده ای از گیربکس به گوش برسد. وقتی خودرو را دنده معکوس می دهید یا در زمان جا انداختن دنده عقب، این صدا تولید میشود. شاید در  دنده های 3 و 4 مکثی احساس شود ولی اکثرا مشکل در دنده های 2و 3 میباشد.