تعمیر گیربکس بنز

تعمیر گیربکس بنز یکی از خدمات تخصصی تعمیرگاه گیربکس است که به صورت کاملا تخصصی به تعمیر گیربکس اتوماتیک انواع خودرو های بنز میپردازد.

گیربکس ماشین بنز یکی از بخش های اصلی سیستم ماشین های بنز محسوب میشود. این بخش از خودرو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از میزان مهم بودن هم رده موتور است. در صورتی که کمی از خودرو بدانید، گیربکس وظیفه انتقال نیرو از موتور به چرخ های خودرو را بر عهده دارد. تعویض دنده انواع ماشین با کمک دست عملی ساده به نظر میرسد اما در ماشین های اتوماتیک در بخش گیربکس مقداری تغییرات در ساختار دنده ها ایجاد میشود که سرعت، دور موتور و گشتاور موتور را تحت تاثیر قرار می دهد تا از حداکثر ظرفیت موتور استفاده شود و در سرعت های مختلف حرکت کند.

گیربکس های ساخت شرکت بنز از جمله بهترین و با کیفیت ترین گیربکس ها میباشد. میزان آسیب دیدن این گیربکس ها بسیار نادر است اما به در هر صورت این گیربکس ها هم دچار آسیب دیدگی و مشکلاتی میشوند. یکی از بزرگترین دلایل خرابی گیربکس های ماشین بنز، عدم انجام سرویس های دوره ای و سالیانه است. در سرویس های سالیانه گیربکس بنز روغن گیربکس یا روغن واسکازین آن بررسی میشود تا از میزان سالم بودن آن اطمینان حاصل شود. روغن واسکازین باعث میشود تا حرکت چرخ دنده های گیربکس روان شده و بهتر بچرخند. روغن واسکازین از ساییده شدن دنده ها به یک دیگر و افزایش حرارت گیربکس جلوگیری میکند.

علاوه بر روغن موتور، روغن گیربکس یا واسکازین نیز باید در کیلومتر های مشخص شده ای  تعویض شوند تا از آسیب دیدگی دنده ها و آسیب جدی به گیربکس جلوگیری شود. بنابراین اگر سرویس های دوره ای گیربکس اتوماتیک بنز را انجام ندهید، قطعا هزینه های گزافی را هنگام تعمیرات ماشین باید پرداخت کنید.

تعمیر گیربکس مرسدس بنز

یکی از مشکلات رایج در خودرو های بنز، قطعا خرابی گیربکس های این خودرو است که باید در اسرع وقت آن را به تعمیرگاه تخصصی بنز نشان دهید. به طور کلی گیربکس های بنز به سری ها و دسته های متنوعی تقسیم بندی می شوند.

اگر گیربکس مرسدس بنز شما در دنده گیر کرده است و شما از خانه دور هستید، کارهای زیر را برای رفع مشکل امتحان کنید:

  • خودرو را خاموش کنید و سوئیچ را در بیاورید.
  • پدال گاز یا هر دکمه دیگری را فشار ندهید.
  • 20 ثانیه صبر کنید.
  • خودروی خود را روشن کنید و رانندگی کنید تا ببینید که مشکل رفع شده است یا نه.

جعبه دنده شما ممکن است به حالت عادی برگردد. اما ممکن است مشکل اساسی در این زمینه وجود داشته باشد. اگر آنها را نادیده بگیرید، خودروی شما بارها به این مشکل مواجه می‌شود. اولین هشدار را فراموش نکنید! باید دلیل این مشکل را بیابید. گیربکس مرسدس بنز بسیار مستحکم و با قدرت است و خیلی کم پیش می آید که قصد داشته باشین گیربکس خود را تعویض کنید.  گیربکس ۵ سرعته‌ای بنز بین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۸ ساخته است، یکی از بهترین گیربکس ‌هایی است که تاکنون در کل جهان ساخته شده است.

تعمیر گیر بکس بنز با دوازده ماه گارانتی

ارائه مشاوره رایگان و گارانتی گیربکس بنز برای خدمات بعد از تعمیر تا یک سال، برای سرویس دوره ای خودرو با هزینه‌ های حداقلی و ارائه خودروبر کاملا حرفه ای برای انتقال خودرو در صورت نیاز و جلوگیری از آسیب های بیشتر مهمترین وظیفه تعمیرگاههای معتبر این نوع خودرو میباشد.

در دنیای امروز توجه به كيفيت خدمات از مهمترين وظايف شركت های ارائه دهنده خدمات است و پشتیبانی و گارانتی خدمات ضامن حفظ اين كيفيت مي باشد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز

تعمیرات گیربکس اتوماتیک یکی از کارهای بسیاری تخصصی در مکانیک خودرو است که نیاز به تجربه و دانش بالایی دارد. تعمیرکاران با گذراندن دوره های تخصصی در داخل و خارج از کشور از دانش و مهارت بالایی در تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک از جمله گیربکس های AT، AMT،CVT،DCT،AL4،ZF و … برخوردارند. گیربکس های اتوماتیک نسبت به گیربکس های دستی از ساختار پیچیده تری برخوردارند و از این رو نیاز به مراقبت و حساسیت بیشتری دارند. اگر که در انجام سرویس های آنها کوتاهی کنید و انجام ندهید، گیربکس شما با مشکل و آسیب های عمده ای رو به رو می شود و هزینه های سنگینی را باید پرداخت کنید. پس بهتر است در انجام سرویس های دوره ای گیربکس های اتوماتیک کوتاهی نکنید.

هزینه تعمیر گیربکس مرسدس بنز

نیاز است که بدانید، تعمیرگا های معتبر در ابتدا نسبت به اعلام هزینه تعمیر بنز شما اقدام کرده و سپس به تعمیرات می پردازد. این موضوع نشان دهنده اعتبار بسیار بالای مجموعه بوده که می تواند در جلب رضایت شما تاثیرگذار باشد. بدین ترتیب شما می توانید برای تعمیرات گیربکس مرسدس بنز خود به تعمیرگاه تخصصی گیربکس مراجعه کرده و با برقراری ارتباط با کارشناسان فروش از اطلاعات مفیدی بهره مند شوید.