تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای İ10

یکی از مشکلات تعمیر و فروش گیربکس اتوماتیک هیوندا i10 لوازم جانبی آن است. با توجه به تحریم ها و عدم حضور شرکت رنو، متاسفانه قطعات غیر اصلی به وفور در بازار وجود دارد که در برخی موارد تشخیص اصلی بودن قطعه به سختی انجام میشود که استفاده از این قطعات علاوه بر اینکه باعث خرابی در قسمت های دیگر میشود، به دلیل داشتن کیفیت پایین و عدم طراحی دقیق، دوباره خراب شده و باعث به وجود آمدن هزینه های بالایی برای صاحب خودرو خواهد شد. .

قبل از خرید گیربکس اتوماتیک حتما با یک مکانیک ماهر و متخصص مشورت کنید، زیرا آنها از تمام جزئیات این قطعه اطلاعات کافی را به به شما خواهند داد. ، میتوانید با شماره های موجود داخل سایت تماس حاصل کرده و از متخصصان ماهر مجموعه اطلاعاتی راجع به خرید قطعات گیربکس بدست آورید.

شما می توانید برای تعویض گیربکس از گیربکس استوک (کارکرده) هم استفاده کنید. متاسفانه به دلیل تورم های ارزی و عدم ثبات بازار به خصوص بازار خودرو و لوازم یدکی که ارتباط مستقیم با شرایط ارزی و قیمت دلار دارد،  قیمت های گیربکس اتوماتیک خودرو ها را در سایت قابل ثبت نیست.  به همین خاطر باید جهت استعلام قیمت و خرید گیربکس اتوماتیک با کارشناس فروش تماس حاصل فرمایید تا از قیمت روز گیربکس اتوماتیک هیوندا i10  هم به صورت نو و هم به صورت استوک خریداری کنید.

خدمات تعمیرگاه های گیربکس اتوماتیک هیوندای İ10

  • تعویض روغن و فیلتر گیربکس های اتوماتیک
  • فروش انواع روغن های با کیفیت گیربکس
  • تعمیر تخصصی بدست تعمیرکاران ماهر
  • سرویس های دوره ای

گیربکس اتوماتیک هیوندای İ10

واقعیت این است که هزینه تعمیر گیربکس هیوندا و مخصوصا این مدل خودرویی به عوامل زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر مشکل بسیار جدی است، گیربکس باید کاملاً جدا شود و فرآیند تعمیر شروع شود. (البته پس از تأیید شما) تمام تلاش متخصصان این است که گیربکس اتوماتیک خودروی شما را در سریع ترین زمان ممکن با کمترین هزینه تعمیر کنند.

شایان ذکر است که تمامی گیربکس های ارائه شده توسط گیربکس تاپ دارای گارانتی 12 ماهه یا 40 هزار کیلومتر هستند تا خیالتان از بابت گیربکس خریداری شده راحت باشد. هنگام خرید و یا تعمیر گیربکس اتوماتیک گارانتی 12 ماهه با  ضمانت نامه کتبی رسمی را از نمایندگیهای معتبر درخواست کنید.

شرایط گارانتی گیربکس اتوماتیک هیوندای İ10

  • عدم داشتن ضرب خوردگی و یا سوختگی
  • عدم پایان تاریخ گارانتی
  • دارای شماره سریال قابل رویت
  • عدم تعمیر و دستکاری توسط تعمیر کار متفرقه

هنگام خرید از فروشگاه فاکتور امضا شده شده دریافت کنید تا تاریخ گارانتی ثبت شود. هنگام مراجعه فاکتور را به همراه داشته باشید.

توصیه متخصصان گیربکس اتوماتیک

شستشوی قطعات گیربکس و به صورت کلی تعمیر گیربکس اتوماتیک کاری تخصصی است حتما این کار به دست مکانیک کار بلد انجام شود. زیرا این قطعات نباید با آب و بنزین تماس داشته باشند و برای شستشوی کامل از تمهیدات خاصی استفاده می شود.