خودرو بی ام و مدل های مختلفی دارد. گیربکس به کار رفته در بی ام و 220i در حال حاضر گیربکس اتوماتیک است. سالم بودن گیربکس و کارایی درست گیربکس اهمیت زیادی دارد و گیربکس بی ام و 220i همانند موتور این خود رو احتیاج به رسیدگی جدی دارد. تعمیر گیربکس بی ام و 220i یکی از پر مخاطره ترین و پر چالش ترین خودروهای کره ای به شمار می آید. چنین موتور قدرتمندی در هر ۱۰۰ کیلومتر فقط  ۵.۹ لیتر بنزین مصرف می کند که در نوع خود این مصرف عالی است.

تعمیر گیربکس بی ام و i220

اگر تعمیر گیربکس BMW غیر اصولی انجام شود شما مجبور می شوید هزینه باز و بسته کردن و مونتاژ و گیربکس را مجدد پرداخت کنید و خرابی قطعه ای که به درستی تعمیر نشده به دیگر قطعات گیربکس هم آسیب می زند. پس بهتر است مراقب باشید که تعمیر گیربکس خودرو را به کجا می سپارید.

در صورت بروز مشکلات جدی برای گیربکس اتوماتیک بی ام و i220 باید به طور کامل از خودرو پیاده شوید تا به طور دقیق تر بررسی و عیب یابی شود. همان طور که می دانید گیربکس از قطعات متعددی که به هم وصل شده اند تشکیل شده است، پس از مشخص شدن قطعه معیوب باید از گیربکس جدا شده و پس از تعمیر دوباره جاسازی شود. در صورتی که قطعه قابل تعمیر نباشد، باید تعویض گردد. این فرایند باید توسط تعمیرکار حرفه ای و باتجربه انجام گیرد دقت کنید که از سپردن تعمیر گیربکس به تعمیر کار معمولی جدا خودداری کنید.

تعمیر و فروش گیربکس بی ام و 220i

تعمیر و فروش گیربکس های اتوماتیک بی ام و BMW 220i درتمام تعمیرگاه های تخصصی و معتبر در ایران انجام می شود که دارای ضمانت نامه کتبی و گارانتی 12 ماهه است.

راهنمایی های متخصصان تعمیر گیربکس در جهت نگهداری صحیح و افزایش طول عمر گیربکس های اتوماتیک بی ام و 220i

  • به زمان بندی و کیلومتر معین شده توسط شرکت سازنده خودرو برای تعویض روغن گیربکس بی ام و 220i توجه کنید.
  • از استفاده روغن های نامرغوب خودداری و روغن متناسب خودرو خود را انتخاب کنید. روغن های بی کیفیت خسارت های سنگینی به گیربکس خواهد زد.
  • حداقل سالی یک بار سرویس دوره ای انجام دهید و حتما سرویس های دوره ای توسط تعمیرکار متخصص انجام شود.
  • از وارد کردن فشار های زیاد و نامنظم جدا خودداری کنید. طرز کار پدال ها ارتباط مستقیمی با گیربکس خودرو دارد. فشارهای نا منظم دستور های اشتباه به دنده گیربکس می دهد و موجب به هم ریختگی نظم سیستم برقی و در نتیجه خسارت به چرخ دنده می شود.
  • از کشیدن بار، جدا خودداری کنید. زیرا باعث فشار به گیربکس شده و روغن گیربکس اکسید می شود در نتیجه به گیربکس خسارت خواهد زد.
  • موتور شویی برای خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک توصیه نمی شود زیرا سیستم سنسورها و مدارهای الکترونیکی دارای حساسیت زیادی است. بنابراین هرگز موتور شویی نکنید.
  • برنامه کامپیوتر خودرو را هر 2 سال به روز رسانی کنید زیرا کمپانی خودرو سازی نرم افزار جدید گیربکس را ارائه می کند.
  • به علائمی مانند تقه زدن، زوزه کشیدن، گاز هرز خوردن و … در خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک مانند بی ام و 220i توجه زیادی کنید. زیرا این علائم نشانه های خرابی گیربکس اتوماتیک است. به محض احساس هر گونه سر و صدای غیر عادی سریعا به تعمیرگاه مجهز مراجعه و رفع اشکال کنید.
  • همه خطاهای مربوط به گیربکس اتوماتیک بی ام و 220i را جدی بگیرید و برای رفع اشکال آن به تعمیر گاه گیربکس اتوماتیک مراجعه کنید. رانندگی با گیربکس معیوب باعث به وجود آمدن خسارت زیاد و در نتیجه هزینه های بالا خواهد شد.

تعمیر و فروش گیربکس بی ام و i220

هزینه تعمیر گیربکس بی ام و 220i

تعمیر گیربکس اتوماتیک بی ام و 220i  از جمله کارهای تخصصی خودرو است که باید توسط تعمیرکاران و افراد متخصص و کاملاً حرفه ای انجام شود. در حال حاضر که گیربکس های اتوماتیک بر روی خودروهای زیادی وجود دارند، تعمیرگاه های متعددی در این حوزه فعالیت می کنند.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک بی ام و 220i، به دلیل این که برای تهیه قطعاتش با مشکلی مواجه نمی شویم هزینه آنچنانی برای صاحبان این خودرو ندارد اما این نکته را در نظر داشته باشید که افزایش قیمت روزانه دلار، بر روی قیمت قطعات تاثیر خواهد گذاشت. نگران این موضوع نباشید چون گیربکس تاپ قطعات خاص خودرو از جمله گیربکس اتوماتیک بی ام و 220i را همراه گارانتی 12 ماهه ارائه می کند و شما عزیزان می توانید از گارانتی و خدمات آن بهره بگیرید.