تعمیر گیربکس هیوندای

گیربکس مهمترین بخش هر خودرویی است زیرا چرخ ها برای چرخیدن به یک منبع انرژی نیاز دارند که توسط انتقال ‌دهنده، این نیرو به آنها منتقل ‌شود، گیربکس این کار را انجام می‌دهد و یک سیستم انتقال دهنده نیرو به حساب می آید. از این رو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در صورت داشتن هرگونه نقصی باید به بهترین نحو تعمیر شود؛ زیرا با آسیب دیدن این قطعه دیگر خودرو توان حرکتی خود را از دست میدهد.

با توجه به اینکه در ساخت خودروهای تولید شرکت هیوندای از فناوری‌های روز و قطعات درجه یک و عالی استفاده شده است بسیار شیک و مقرون به صرفه اند و طرفداران زیادی دارند. در صورت مشکل پیدا کردن جعبه اتوماتیک این خودروها باید افرادی متخصص و کاربلد آن را تعمیر کنند، زیرا طراحی قسمت های فنی آن نسبت به خودروهای ایرانی متفاوت است.

تعمیر گیربکس هیوندای بسیار مهم است و خیلی سریع باید انجام بگیرد. زیرا با توجه به اینکه این قطعه از اجتماع قطعات زیادی ساخته شده است و با خراب ‌شدن یک قطعه به دیگر قطعات نیز آسیب وارد می ‌کند و موجب استهلاک خودرو خواهد شد. عدم کارکرد مناسب این قطعه می تواند مشکلات جدی را برای خودرویتان به وجود آورد و در بلند مدت باعث مشکلاتی جدی شود.

یکی از مواردی که نشان دهنده وجود مشکل در جعبه دنده است و شایع ترین آنها نیز می باشد صدای زوزه هنگام تعویض دنده است. همچنین روغن گیربکس هم اهمیت فوق ‌العاده‌ای دارد، به نحوی که باید به صورت منظم و دوره ای تعویض شود تا باعث ایجاد مشکل در دنده های جعبه دنده نشود.

 گارانتی گیربکس هیوندای

در تعمیرگاه گیربکس تاپ تعمیر گیربکس هیوندای، سرویس دوره ای تعمیر گیربکس، بازدید فنی جهت تعمیر گیربکس به همراه گارانتی 12  ماه می باشد. تعهدات گارانتی شرکت شامل هزینه اجرت کار، تعویض یا تعمیر قطعه و هزینه هاي جانبی (خدمات خارج از تعمیرگاه) می باشد. این تعهدات شامل مواردي است که بر اساس ضوابط و دستورالعمل ها، شرایط گارانتی براي آن برقرار بوده و مورد تائید کارشناسان قرار گرفته باشد.

شرایط گارانتی:

  • مسئولیت تعویض قطعات یا تعمیر مجموعه های معیوب به تشخیص کارشناس فنی نمایندگی مجاز می باشد و کلیه قطعات تعویض شده تحت پوشش گارانتی متعلق به شرکت سرویس دهنده مبنا خواهد بود.
  • تعویض قطعات باید مطابق با مارک و نوع قطعاتی باشد که از طرف کارخانه بر روی خودرو نصب گردیده است.
  • تعویض قطعات و مجموعه ها تنها در صورت عدم امکان تعمیر آن میسر می باشد.
  • کلیه تعمیرات اساسی از قبیل تعمیر کامل موتور، گیربکس و دیفرانسیل و خرابی های خاص، باید پس از اخذ مجوز از واحد فنی و گارانتی صورت پذیرد.
  • عدم وجود آثار ضربه، ضایعه فیزیکی و سوختگی قابل مشاهده در قطعه
  • قرار داشتن در محدوده زمانی گارانتی
  • در صورت دارا بودن شماره سريال و عدم مخدوش بودن آن
  • عدم وجود آثار دستکاری بر روی قطعه

هزینه تعمیر گیربکس هیوندای

بسیاری از صاحبان خودرو های هیوندای بابت قیمت و هزینه های تعمیر گیربکس هیوندای سوال میکنند و یکی از مهمترین سوالات آنها نیز میباشند. حقیقت موضوع این است که نمیتوان به صورت تلفنی قیمتی بابت هزینه تعمیر گیربکس هیوندای داد. متخصصان ما میتوانند با توجه به توضیحات شما حدس هایی درباره مشکل گیربکس شما بزنند، اما نمیتوانند قیمت دقیقی به شما بدهند.هر گیربکس اتوماتی باید از نزدیک توسط متخصص بازدید شده و پس از انجام کار های لازم میتوان قیمت دقیق را تعیین کرد. در این قسمت میتوان گفت که گیربکس شما به چه قطعاتی نیاز دارد یا اصلا نیاز به قطعه ندارد و میتوان آنرا تعمیر کرد. بدین جهت اعلام کردن قیمت از سمت ما مقدور نبوده تا گیربکس شما از نزدیک بازدید شده و مشکل آن مشخص شود.

هزینه تعمیر گیربکس هیوندای برای تعویض روغن گیربکس نسبت به هزینه تعمیرات دیگر بسیار ناچیز است. ضمن اینکه روغن گیربکس را باید در زمان های مشخصی تعویض کرد و به همین خاطر هزینه ای معقولانه به حساب می آید. انتخاب روغن برای گیربکس ها باید متناسب با نوع گیربکس و مدل آن انجام گیرد. استفاده از روغن گیربکس های ارزان قیمت ممکن است برعکس به گیربکس شما صدمه بزند. پس در هنگام تعویض روغن به هزینه تعمیر گیربکس فکر نکنید و با کیفیت ترین روغن را برای خودروی خود انتخاب کنید.

تعمیر تخصصی گیربکس هیوندای

کشور ما با در اختیار داشتن مهندسان مکانیک حرفه ای و تعمیرکارانی با سابقه چند ده ساله به تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک میپردازند. خودروهای هیوندای در ایران طرفداران بسیار زیادی دارند و نزد بسیاری از ایرانیان محبوب میباشند. سابقه طولانی خودرو های هیوندای باعث شده قطعات خودرو های این برند و همچنین تعمیرکاران آن در سطح کشور زیاد باشند. از این رو تقریبا هر جای کشور که باشید مشکلی از بابت قطعه و تعمیرکار همانند تعمیرکار گیربکس هیوندای پیدا نخواهید کرد. متخصصان مجرب  تعمیرات گیربکس های خودرو های هیوندای را انجام میدهد. از این رو میتوانید با خیالی آسوده به تعمیرگاه مورد اعتماد مراجعه کرده و گیربکس خودروی خود را درست کنید.