تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای آزرا

گیربکس از اصلی‌ترین و پیچیده ترین اجزای خودرو می‌باشد. یک گیربکس سالم و خوب کیفیت رانندگی را بالا میبرد. دلیل اینکه به  خودرو آزارا AT گفته میشود این است که خودرو آزارا دارای گیربکس اتوماتیک 6 سرعته است.

گیربکس اتوماتیک به طور چشم گیری رانندگی را آسان کرده و به همین سبب طرفداران زیادی دارد خصوصا محبوبترین نوع گیربکس اتوماتیک گیربکس هیوندای آزارا است. خودروهای دنده اتوماتیک کلاج ندارند و به جای آن از مبدل گشتاور استفاده شده و نوع انتقال نیرو به صورت هیدرولیکی می باشد.

گیربکس اتوماتیک آزارا در کنار مزیت هایی که دارد بسیار حساس هم هست. چون از ساختار پیچیده ای برخوردار است و همین مساله باعث آسیب پذیر بودن این خودرو میشود.

از مهمترین مزیت های گیربکس هیوندای آزرا ا به کیفیت و دوام بسیار بالای آن میتوان اشاره کرد. واکنش سریع، تعویض دنده نرم و طول عمر بالا از دیگر خصوصیات این خودرو به شمار می آیند.

کیفیت بالای این خودرو در مقایسه با سایر خودرو های دارای دنده اتوماتیک بسیار حائز اهمیت است و کمتر دچار خرابی و ایجاد مشکل می شود. اگر شما راننده عزیز در سرویس های دوره ای و تعویض روغن بموقع دقت داشته باشید این خودرو هیچ مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد و باری جلو گیری از فرسودگی قطعات گیربکس به علائم اخطار خودرو توجه کاغی داشته باشید که به افزایش طول عمر خودرو کمک خواهید کرد.

توجه نکردن به خطاهای خودرو و سرویس نکردن بموقع و همچنین استفاده نادرست از دنده باعث آسیبهای جدی به گیربکس میشود و شما باید خودرو را به تعمیرگاههای معتبر برای بررسی ببرید.

تعمیر گیربکس هیوندای آزارا با گارانتی 12 ماهه

یکی از کارهای مهم و حساس، تعمیر گیربکس هیوندای اتوماتیک مخصوصا هیوندای آزرا است. برای اینکه خودرو شما بعد از تعمیر عملکرد درست داشته باشد حتما باید خودرو را به تعمیرگاه تخصصی و به دست تعمیر کاران حرفه ای سپرد و به صورت دوره ای تعویض روغن را انجام داد. همچنین از خدمات گارانتی یکساله بهره برد.

انجام سرویس دوره ای گیربکس در بسیاری از تعمیرگاه ها انجام میپذیرد اما شما باید در انتخاب این مراکز وسواس به خرج داده و از صحت معتبر بودن آن تعمیر گاه و تعمیرکارانش اطمینان حاصل کنید تا تعمیر خودرو بدست متخصصان حرفه ای انجام شود و بعد از تعمیر با  مشکلات دیگری  روبه رو نشوید.

از مهمترین خدمات تعمیرگیربکس اتوماتیک آزرا در تهران می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • وجود تعمیرکاران حرفه ای و باتجربه
  • مشاوره رایگان و انجام سرویس های رایگان در محدوده زمان گارانتی
  • ارسال خودرو بر به محل اتومبیل برای انتقال به تعمیرگاه

 هزینه تعمیر گیربکس هیوندای آزارا Azara

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک آزرا گرنجور با توجه به مشکلاتی که در این قطعه وجود دارد، مشخص می ‌شود. چون این گیربکس یک قطعه کامپیوتری و پیچیده است که از چندین قطعه به هم متصل شده تشکیل شده است و پس از باز کردن قطعات و بررسی تمام اجزا نوع مشکل معیین میکند.

هزینه تعمیرات گیربکس و اجرت تعمیر با توجه به عیبهای تایید شده و قطعات آسیب دیده توسط کارشناسان با تجربه گیربکس تاپ معین میگردد.

بررسی شکل ظاهری گیربکس از لحاظ شماره سریال و مخدوش نبودن آن، داشتن گارانتی معتبر و نداشتن هیچگونه آثار دستکاری بر روی صفحه گیربکس از مهمترین شرایط گارانتی است که تاثیر زیادی بر قیمت تعمیر خواهد داشت.

هزینه رفع روغن ریزی گیربکس هیوندای آزرا با توجه به آسیبی که در گیربکس به وجود آمده و تغییر می ‌یابد. روغن ریزی میتواند دلایل متفاوتی داشته باشد. یکی ازعلتهای رایج این نقص فنی خرابی فشنگی دنده عقب است ویا عیب در نقطه اتصال پوسته گیربکس و پوسته کلاج و همچنین می توان به ترک خوردگی یا سوراخ شدن پوسته گیربکس اشاره داشت.

برای اتومبیل آزارا پس از استفاده 40 هزار کیلومتر تعویض روغن ضروری است و در صورتی که این خودرو در محیط های شلوغ و پرترافیک استفاده میشود زمان تعویض روغن کمتر باید باشد.

فروش گیربکس هیوندای آزارا گرنجور

گیربکس اتوماتیک نو و کارکرده (استوک) در تعمیر گاه های معتبر موجود است.

در صورت خرید گیربکس به صورت کامل ،گیربکس‌های کامل دارای ضمانت 12 ماهه سلامت کالا هستند. همه لوازم جانبی اورجینال با شرط سلامت کالا فروخته می شود. قطعات تخصصی گیربکس اتوماتیک برای همه برندها و مدلهای خودرو به فروش می رسد و امکان ارسال به سراسر کشور ممکن میباشد. قطعه خریداری شده توسط باربری به تمام نقاط کشور فرستاده می شود. زمان تحویل قطعه وابسته به مسافت مسیر مشتری دارد.  ارسال و برگشت کالا در صورت معیوب بودن قطعه و مشمول بودن گارانتی، به عهده ما خواهد بود.