تعمیر گیربکس النترا

گیربکس مهمترین بخش هر خودرویی است زیرا چرخ ها برای چرخیدن به یک منبع انرژی نیاز دارند که توسط انتقال ‌دهنده، این نیرو به آنها منتقل ‌شود، گیربکس یک سیستم انتقال دهنده نیرو به حساب می آید. در صورت داشتن هرگونه نقصی باید به بهترین نحو تعمیر شود؛ زیرا با آسیب دیدن این قطعه دیگر خودرو توان حرکتی خود را از دست می دهد.

تعمیر گیربکس هیوندا مخصوصا مدل النترا بسیار حائز اهمیت است و در اولین فرصت باید انجام شود. با توجه به اینکه این قطعه از مجموع قطعات بیشتری تشکیل شده و با آسیب دیدن یکی از این قطعات باعث بروز مشکلات جدی  دیگر خواهد شد. اگر این قطعه درست عمل نکند باعث بروز مشکلات بیشتری برای خودرویتان می شود صدای زوزه به هنگام تعویض دنده یکی از شایع ترین مواردی است که نشان دهنده ی وجود مشکلاتی در جعبه دنده است.

تعمیر گیربکس هیوندا النترا با گارانتی 12 ماهه

قابل ذکر است تعمیر گیربکس هیوندا النترا  با ۱۲ ماه گارانتی در تعمیرگاه گیربکس تاپ ارائه می‌گردد. گارانتی بی قید وشرط، مشاور رایگان، عیب یابی رایگان و سرویسهای دوره ای در محدوده زمان گارانتی از خدمات این مرکز است. تعمیر گیربکس اتوماتیک هزینه های بالایی دارد و داشتن گارانتی برای این نوع خودرو ها امری ضروری است.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک النترا چون در تهیه قطعاتش با هیچ مشکلی مواجه نمیشویم تعمیر گیربکس اتوماتیک هزینه آنچنانی برای صاحبان این خودرو ندارد اما با توجه به تورم های روزانه دلار کم تاثیر نیست و باعث بلا رفتن تعمیر و یا تعویض این قطعه میشود. اما نگران این موضوع نباشید چون مراکز معتبر قطعات خاص خودرو از جمله گیربکس اتوماتیک را همراه گارانتی 12 ماهه ارائه میکنند و شما عزیزان میتوانید از گارانتی و خدمات آن بهره بگیرید.

مدت توصیه شده برای سرویس های دوره ای و تعویض روغن گیربکس اتوماتیک بین 30000 کیلومتر تا 50000 کیلومتر است. ولی نکته مهم تعیین زمان سرویس و تعویض روغن کاملا به شرایط رانندگی و محیط استفاده خودرو بستگی دارد و میتواند این زمان کوتاه تر هم باشد. برای مثال خودرویی که در ترافیکهای سنگین مانند تهران استفاده می شود موجب بالا رفتن دمای روغن شده و سطح روغن سریع پایین میرود، پس زمان سرویس دوره ای بستگی به نحوه استفاده دارد.

خودرو و قطعات شامل گارانتی می بايست دارای شرايط زير باشد:

  • نداشتن آثاری مثل ضرب دیدگی و سوختگی
  • داشتن اعتبار گارانتی
  • دارای شماره سریال قابل روئیت
  • عدم تعمیر توسط تعمیرگاه متفرقه

لطفا زمان تحویل خودرو کارت گارانتی و فاکتور خرید را از مراکز دریافت کنید و در مراجعه بعدی بهمراه داشته باشد.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای النترا

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک  هیوندای النترا نیازمند بررسی میباشد. به دلیل اینکه واردات قطعات لوازم یدکی مشکلاتی دارد، این کالاها قاچاق وارد کشور می‌شوند و به همین دلیل ممکن است نوع تقلبی آنها در بازار زیاد باشد و کمتر جنس اصل در بازار موجود باشد.

تعویض روغن گیربکس به نظر ساده می آید. در حالی که کاری فوق العاده تخصصی میباشد. اما لازم  است که حتماً خودرو به دست تعمیرکار ماهر و خبره تعمیر شود.، تا از ایجاد هزینه های بسیار بالا برای تعمیر گیربکس جلوگیری کند.

اگر سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک در  تاریخ های مشخص شده توسط شرکت انجام شوند، قبل از بروز  مشکلات بزرگتر می توان هرگونه خسارت را پیش بینی و از آسیبهای جدی جلوگیری کرد.

 فروش گیربکس اتوماتیک هیوندا النترا

فرو‌ش گیربکس‌های اتوماتیک هیوندا النترا و انواع خودرو‌های خارجی به صورت نو و یا استوک همراه با گارانتی و فروش روغن گیربکس اتوماتیک از انواع برندهای معتبر و مناسب برای انواع خودروهای موجود در ایران در تعمیرگاههای معتبر قابل ارائه میباشد.

مشکلات گیربکس هیوندا النترا

تقه زدن گیربکس: زمانی که احساس کردید به گیربکس ماشین ضربه وارد میشود یا تقه میزند مشکل در فشار روغن گیربکس کم شده، ساعت گیربکس دچار مشکل شده ویا پارگی در دسته موتور ایجاد گشته است.

زوزه کشیدن: در اکثر مواقع خرابی دنده ها از جمله مجموعه دنده سیاره ای و دنده دیفرانسیل ایجاد صدای چون زوزه کشیدن میکند.

گاز هرز خوردن: اگر روغن گیربکس شما کم شود روغن کافی به پشت کلاچ نمی رسد، صفحه کلاچ ها فرسوده شده و در نهایت شما شاهد گاز هرز خوردن گیربکس اتوماتیک خود خواهید شد.

خلاص شدن گیربکس اتوماتیک: بریدن دنده پمپ روغن از اولین دلایل این مشکل میباشد. از جمله دلایل خلاص شدن گیربکس اتوماتیک، کم شدن روغن گیربکس و یا هرز شدن پلوس می باشد.

گیر کردن دنده گیربکس در حالت پارک: زمانی برق سیستم پارک قطع میشود که باتری خودرو خالی شده باشد و در نتیجه دنده در حالت پارک می ماند. از دیگر دلایل گیر کردن دنده گیربکس در حالت پارک خرابی استوپ زیر پدال ترمز و یا شکستن اهرم تعویض دنده می تواند باشد.

لرزش خودرو هنگام حرکت: اگر به هنگام حرکت متوجه لرزش خودرو هیوندای خود شدید، ممکن است دلیل آن بکسباد کردن و یا هرز چرخیدن صفحه کلاچ ها و یا خرابی پلوس باشد.