تعمیر گیربکس BMW

گیربکس های ساخته شده توسط بی ام و از کیفیت و تکنولوژی بسیار بالایی برخوردارند؛ به همین سبب به راحتی دچار مشکل نمیشوند. اما همانطور که میدانید خودرو ها دارای قطعات مصرفی بیشماری هستند که باید پس از مدتی آنها را تعمیر یا تعویض کرد. گیربکس بی ام و هم از این قاعده مستثنی نیست و باید پس از مدتی برخی از قطعات آن تعمیر یا تعویض شوند. در صورتی که این کار در زمان مناسب صورت نگیرد میتواند مشکلات زیادی را برای گیربکس خودروی شما بجود بیاورد.

گیربکس بی ام و انواع مختلفی دارد که به نام های گیربکس سری 1و2و3و4و5و6و7 شناخته میشود.

بی ام و سری 1 از جمله محصولات بی ام و در سگمنت C یا به عبارتی دیگر کامپکت کوچک شرکتی است.

بی ام و سری 2 جزو تازه ترین محصولات کمپانی بی ام و به شمار می آیند که از سال ۲۰۱۴ به بازار معرفی شدند.

بی ام و سری 3 یکی از محصولات کمپانی بی ام و است که به عنوان یک خودروی کوچک و اسپرت شناخته میشود.

بی ام و سری 4 یا همان بی ام و گرن کوپه یک گیربکس ۸ سرعته تیپ ترونیک است که قابلیت تعویض دستی را به راننده میدهد.

ی ام و سری  5  به عنوان یکی از پر طرفدار ترین محصولات بی ام و شناخته میشود.

بی ام و سری6 یکی از جذابترین سری های بی ام و است که تا کنون ۴ نسل از آن وارد بازار ایران شده است.

بی ام و سری 7 عنوان سدان فوق لوکس و مجلل کمپانی بی ام و را یدک میکشد. این خودرو به معنای واقعی کلمه توانسته مفهوم لاکچری و تشریفاتی را به رخ بکشد.

هزینه تعمیر گیربکس بی ام و

تعمیر گیربکس بی ام و

 

هزینه و دستمزد تعمیر گیربکس بی ام و یکی از سوالات بسیار پر تکرار بین صاحبان خودرو های بی ام و و همچنین بسیاری دیگر میباشد.

واقعیت این است که این سوال پاسخ مشخصی قبل از بازدید و بررسی های دقیق توسط متخصص مربوطه ندارد. یعنی ما نمیتوانیم قبل از اینکه گیربکس را از نزدیک بررسی کنیم، هزینه بابت دستمزد تعمیر آن تعیین کنیم.

در صورتی که خودروی گیربکس اتومات شما دچار مشکل شده است، میتوانید به تعمیرگاه معتبر در تهران  و در شهرهای دیگر ایران مراجعه کنید تا پس از انجام بررسی  مشکل و مشکلات گیربکس اتوماتیک شما مشخص شود. پس از این مرحله حدود هزینه تعمیرات گیربکس خودروی شما مشخص شده و در صورت تایید شما تعمیرات آغاز میشود. پس از تعمیرات ما با ارائه گارانتی ۶ ماهه یا ۳۰ هزار کیلومتر تضمین میدهیم که گیربکس شما همانند روز اول کار کند.

تعمیر گیربکس بی ام و با ضمانت

تعمیر گیربکس BMW

خودرو های بی ام و در کشور ایران توسط پرشیا خودرو به بازار عرضه میشود و خدمات پس از فروش خودرو های بی ام و نیز توسط همین شرکت صورت میگیرد. از جمله سری های معروف بی ام و BMW میتوان به مدل های سری 1، سری 2، سری 3، سری 4، سری 5، سری 6، سری 7، سری X و سری Z اشاره کرد.

تعمیر خودرو های بی ام و مانند تعمیر گیربکس کیا و تعمیر گیربکس هیوندای و … در شمار خودرو های لوکس به بازار جهانی عرضه میشود و از این رو نسبت به سایر خودرو های دیگر قیمتهای بالاتری دارند.

تمامی خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر گیربکس بی ام و دارای گارانتی و ضمانت نامه رسمی ۶ ماهه یا ۳۰ هزار کیلومتر است که همین موضوع باعث آرامش خیال مشتری از بابت خدمات انجام شده میشود. در صورتی که گیربکس خودروی بی ام و شما دچار نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه مراجعه کنید تا پس از بازدید رایگان، مشکل و مشکلات گیربکس خودروی شما مشخص شود. پس از مشخص شدن مشکل گیربکس بی ام و و همچنین مشخص شدن هزینه تعمیرات، پس از تایید شما تعمیرات گیربکس اتوماتیک بی ام و شما آغاز میشود.

تعمیر گیربکس اتوماتیک بی ام و

گیربکس اتوماتیک بی ام و از قسمت های بسیار حساس خودرو های بی ام و هستند که نیاز به مراقبت و توجه ویژه ای دارند. در صورتی که در نگهداری گیربکس اتوماتیک بی ام و کوتاهی صورت بگیرد، هزینه های بسیار زیادی باید برای تعمیرات آن صرف کنید. در صورتی که گیربکس بی ام و شما دچار مشکل یا نقص فنی شده است، کافیست به تعمیرگاه معتبر  مراجعه کنید تا پس از بازدید مشکل و مشکلات اصلی گیربکس BMW شما مشخص شود.

بی ام و یکی از شرکت های بزرگ خودروسازی آلمانی است که به تولید خودرو های لوکس و اسپرت شهرت دارد. خودرو های بی ام و در ایران توسط نمایندگی رسمی آن یعنی شرکت پرشیا خودرو به فروش میرسند. خودرو های بی ام و در ایران به عنوان خودرو های لوکس و بسیار گران قیمت در ایران شناخته میشوند. اقشار مرفه و ثروتمند جامعه علاقه بسیار زیادی به خودرو های لوکس بی ام و نیز دارند.

تعمیر گیربکس بی ام و یکی از خدماتی است که در تعمیرگاه های معتبر گیربکس تاپ در تهران به صورت تخصصی و توسط بهترین تعمیرکاران گیربکس اتوماتیک و بهترین تعمیرکاران بی ام و انجام میشود.